2013. máj 31.

Szeresd magadat! - Élvezzük az életet 120 évig! 6. rész

írta: Régiségek blog
Szeresd magadat! - Élvezzük az életet 120 évig! 6. rész

 

www.artrose-blog.nl

Rose Londonban él, 86 éves, remekül néz ki, energiával és  élettel teli.  Élvezzük az életet 120 évig című, korábban kelt  írásaiban megosztja tapasztalatait arról, milyen életformát kell követni ahhoz, hogy a hosszú életet  jó testi és lelki egészségben meg lehessen érni.

Mi az önszeretet? Louise L. Hay (az önsegítő mozgalom egyik vezéregyénisége) ezt mondja: „Az élet igazán nagyon egyszerű. Azt kapjuk vissza, amit adunk. A Világegyetem teljes mértékben támogat minden gondolatot, amit mi gondolkodásra és hitre kiválasztunk. A szeretet egy csoda gyógymód -  az igazi szeretet képes arra, hogy meggyógyítsa életünk különböző bajait”.

A szeretet megbecsülés. Én személy szerint szeretem magát az életet. Szeretem a szépséget, a tudást, az állatokat, madarakat, halakat, a földeket, a fákat, a barátságos embereket, és az örömöt, hogy élek. Szeretem, ahogy a Világegyetem gondoskodik rólunk.

Mi az önszeretet ellenkezője és hogyan hat ránk?

Feleslegesen kritizáljuk önmagunkat

Káoszban és rendetlenségben élünk

Olyan partnereket választunk, akik alábecsülnek bennünket

Azt gondoljuk, hogy nem vagyunk elég jók, és ezért nem érdemeljük meg, hogy szeressenek

Olyan munkát végzünk, amit nem szeretünk

Elviselünk olyan embereket, akiket nem szeretünk

Alkohollal, droggal és túlevéssel élünk vissza a testünkkel

Fájdalmakat generálunk  testünk különböző részeiben

A bajainkért mást hibáztatunk: az időjárást, a szoros övet, a szüleinket, a  párunkat, a szomszédokat, a főnököt vagy a beosztottakat. Mindig valami külső tényező a hibás

Képtelenek vagyunk magunkba tekinteni és szembenézni a boldogtalanságunkban elfoglalt szerepünkkel.

 

Van gyógyír ezekre a bajokra, és az a kezünkben van. Lentebb felsorolok néhányat. Bármit  gondoljon valaki magáról, valójában az, amit magáról hisz. Fordítsuk a negatív gondolatokat pozitívra, ami jótékonyan fog hatni és megváltoztatja az életünket.

Bízom magamban, hogy olyan döntéseket hozok, amelyek jók nekem

Mindent képes vagyok véghezvinni, amit elhatározok (na jó, majdnem mindent)

Jó vagyok és szerethető. A szüleim rosszul tették,  hogy alábecsültek engem

Édesapám azt mondta, hogy csúnya kis kacsa vagyok és senkinek se fogok kelleni. Pedig sokan szeretnek és szépnek tartanak

Szeretem a munkámat, mert jól csinálom, és  sikereket tudok felmutatni

Nagyképű főnökömet odahagytam (Isten nyugosztalja), és úgy döntöttem, hogy saját főnököm leszek

Magam kezelem a pénzügyeimet egy könyvelő segítségével, akiben megbízom. Így a bankszámlámon sosincs hiány

Bízom a képességeimben, így mindig elérem, amit a fejembe veszek.

Szeretettel közelítek mindenhez, amihez hozzákezdek és csinálok,  és bízom a Világmindenség közreműködésében

 Nem érzem többé kicsinek magamat. Az életem tele van mindazokkal a dolgokkal, amiket szeretnék (kivéve talán egy Jaguárt ), és úgy érzem méltó vagyok hozzájuk.

Szeretem magamat és elfogadom a testemet olyannak, amilyen (szemölcsök  és egyebek.)

Mivel szeretem az életemet, naponta énekelek és táncolok (egy kicsit), és csendben köszönetet mondok magamnak és a Világmindenségnek. Nincs mitől félnem, tényleg jól vagyok.

 

Ezzel a lelkesedésnek egy igen pozitív szakaszába értünk, ami jó egészséghez és fittséghez vezet.

folyt.köv.

Rose

 

 

 

Szólj hozzá

pozitív gondolkodás egészséges életmód Rose