2014. júl 29.

Újrahasznosított tárgyak fillérekből

írta: S. Cecilia
Újrahasznosított tárgyak fillérekből

Kidobásra ítélt tárgyakat újra felhasználni környezet- és pénztárca kímélő jó szórakozás. Az újrahasznosítással  nemcsak hasznos, de szép alkotásokat is létrehozhatunk, kiélhetjük alkotó szenvedélyünket - fillérekből..

.
A tejes és üdítős tetrapack dobozok rendkívül sokféleképpen használhatók fel. Előnyük, hogy ha kiürültek, könnyen elmoshatók és ollóval jól vághatók.  Ha hosszabb életet szánunk nekik, érdemes papírragasztással díszíteni.
Tetrapack  dobozból készítettem  ezt a bocis dobozt. A doboz külső oldalának díszítéséhez margarétás mintájú papírt  választottam.  A mókás dobozban ceruzák, zsírkréták, kártyák és sok egyéb apró  kacat tárolható a gyerekszobában.

pap__rdobozok.jpg
.
A különböző méretű, álló dobozok is  tetrapack dobozból készültek papírbevonattal díszítve. A dobozok  alkalmasak apró tárgyak, pl. papírzsebkendő tárolására.
.a_t__lca.jpg
A megrozsdásodott fémtálcát dekupázs technikával varázsoltam újjá.
.
__rak__sz.jpg
Egy szebb napokat látott óra lapját dekupázsoltam térképmintás papírral és tettem használhatóvá egy új (olcsó) óraszerkezettel..
A régi fém dobozok is szépen felújíthatók dekupázs technikával.

A gyertyatartó macskaeledeles konzerv- dobozból készült textil bevonattal.

kukoric__s.jpg
A kukarica konzerv- dobozból készült a ceruzutartó ugyancsak textil bevonattal.
__vegekmind.jpg
.
A kis méretű lekváros üvegeket papír- és textil bevonattal  díszítettem. Konyhai apróságok tárolására kiválóan alkalmasak.
.
    Cecilia

Ha megtetszett a blogunk, csatlakozz a Facebook közösségi oldalunkhoz, ahol egyéb érdekességeket is találsz és értesülsz a friss bejegyzésekről. Itt fenn, a jobboldali sávban lájkolással tudsz csatlakozni, vagy katt ide:

 https://www.facebook.com/pages/R%C3%A9gis%C3%A9geknek/252125871499192

 

Szólj hozzá