2013. okt 29.

SZEX, IDŐSEN IS ? Élvezzük az életet 120 évig! 13. rész

írta: Adam G. Steve
SZEX, IDŐSEN IS ?   Élvezzük az életet 120 évig!  13. rész

941719_608091292535350_1778116839_n

Azt hiszitek, hogy a jó szex és a szex élvezete a fiatalok kiváltsága? Közelről sem. A testi kapcsolat  idős korban is örömöt szerezhet. Azok az emberek, akiknek magas a libidójuk, életük minden szakaszában élvezni fogják a testi örömöket. Ahogy az ember öregszik, jobban tudja a dolgokat értékelni, felfedezi a képességet a dolgok élvezetére, és arra, hogy minél többet kihozzon az életből és a szexből.

Nekem elhihetitek, tapasztalatból beszélek.

Amikor 18 éves voltam,  és férjhez menni készültem, dr. Van De Velde egy régi kiadású könyvét olvastam el, melynek címe: Az „Ideális házasság” .  Egyikünk szülei sem éltek már, nem volt kihez fordulnom tanácsért. Ebből a könyvből ismertem meg részletesen a szex fiziológiáját, a közösülés technikáját és a különböző pozíciókat. Mint szűz lány, minden új volt számomra és fiatal férjem számára is. A könyv felnyitotta a szemünket. Megfogadtuk tanácsát, hogy az intenzív és gyakori szex szükséges a házastársi boldogsághoz. Azután jött a 60-as évek szexuális forradalma, a párkapcsolatban élő nők nyíltan beszéltek arról, hogy fontosnak tartják az orgazmust. Masters és Johnson szexuális kísérletekről írt bestsellere is hozzájárult  felébredt érdeklődésünk kielégítéséhez.

 Happy-Older-Couple

Ahhoz, hogy képesek legyünk egy kapcsolat testi örömeit élvezni idősebb korban is, az kell, hogy egészséges legyen a testünk, és tele legyünk vitalitással. Hogyan őrizhetitek meg fittségeteket és energiátokat? Úgy, hogy azt az életmódot követitek, amit  írásaimban ajánlok.

A nők azt hiszik, hogy idősödve fel kell készülniük a ráncokra és alakjuk deformálódására. Ez tévedés. Ha nem gyötörjük a bőrünket túl sok kozmetikummal, kerüljük a közvetlen napfényt, és egészségesen élünk, a bőrünk és mi magunk is fiatalosak maradunk.  A vitaminok és antioxidánsok fogyasztása is hozzájárul az öregedési folyamat késleltetéséhez – ezek bizonyított tények. Én gyakorlom, amit mondok, és  idős korom ellenére is kortalan nő vagyok.

Rose

Folyt. köv.

 

Szólj hozzá

sex boldogság házasság egészséges életmód időskor Rose