2012. feb 16.

Salamon Béla est a behavazott Szegeden

írta: Adam G. Steve
Salamon Béla est a behavazott Szegeden

Szeged, Széchenyi tér

Ebben a havas, csúszós világban úgy éreztem, nem terem számomra babér az utakon. Sőt, terem esetleg egy gipsz, vagy mankó! Nem is mozdultam ki mindaddig, amíg az újságban nem olvastam, hogy Székhelyi József, a szegedi színház volt igazgatója, egy előadóest keretében Salamon Bélára, az ország kedves Pomócsi bácsijára emlékezik. 

 
Salamon Béla
 
Gyorsan felhívtam barátnőimet az ajánlattal, ők persze örömmel csatlakoztak. Félretéve az elcsúszástól való félelmemet, elevickéltem a REÖK palotába a jegyekért (ugyanis elővételben olcsóbbak a jegyek), és már előre örültem a jó kis programnak. Az alapot a Hej, Salamon Béla című könyv jelentette, ebből kerekedett az est. Meglepően sokan voltunk kíváncsiak az előadásra annak ellenére, hogy erősen havazott. Ennek nagyon örülök, mert azt jelenti, hogy Szegeden még mindig hajlandóak az emberek kimozdulni, ha valami jó van a láthatáron.
 
 
Székhelyi József
 

És nem is csalódtunk! Nagyon kellemes másfél órát töltöttünk "Salamon Béla társaságában". Hullámzott a nevetés a nézőtéren egy-egy poén hallatán, mosolygós, derűs emberek hagyták el február 13-án a REÖK-palotát. Több ilyen este kellene, az emberek ki vannak éhezve a vidámságra. Habár most mi nem panaszkodhatunk, mert a múlt héten a színházban a Hétköznapi őrületek című cseh darabot láttuk, ami szintén vígjáték. Sokat nevettünk rajta, elég abszurd volt, de roppant szórakoztató.
 
Szeged, Klauzál tér
 
Hullhat a hó, süvíthet a szél, ha van jó program mi felkerekedünk és megyünk. Amikor kijöttünk a színházból, elénk tárult az egész, csodálatosan behavazott, lámpáktól csillogó város! Annyira, de annyira gyönyörű volt! Érdemes volt kimozdulni!-:)))
 
Fénykép: Sári
Szöveg: Brigitta 
Szólj hozzá