2015. sze 23.

Hogyan nyerhettem volna milliókat?

írta: Adam G. Steve
Hogyan nyerhettem volna milliókat?

Milliomos casting a Tv2-ben

50 milliós

Arra figyeltem fel a televízióban, hogy minden este a sorozatomat nézve megjelenik egy reklám a Tv2 oldalán.: Akarsz 50 milliót nyerni? Gyere jelentkezz, játssz velünk! - szólt a felhívás - , hozd magaddal a barátodat, családtagodat, vagy jó ismerősöd, akivel nyerhetsz! Ki ne akarna nyerni? Hát én nagyon szeretnék ! Mindig gondolkodtam rajta, hogy egyszer ki kéne próbálnom magamat. Itt az alkalom, jelentkeztem írásban és nem sokat kellett várnom a válaszra.

A fiam, Krisz, pesszimistán adta be a derekát, hogy eljöjjön velem a játékra. Csodálkozott, amikor visszahívtak a Tv2-ből, és időpontot egyeztettünk. Mivel már megkezdődött a nyári szünet, gondoltam, hogy unokámat, Krisz lányát, Lenát is elviszem, hadd legyen új élménye. Lena 10 éves, roppant fogékony minden új dologra. Napokig együtt böngésztük a netet, hogy hogyan kell ezt a játékot játszani, gondoltam hasznára válik a sok újdonság.

Terveztük az utazást, de az időjárás mindent megváltoztatott, még a "mitvegyekfel" kérdést is megoldotta. Szemerkélő esőben indultunk 13 óra körül. Az autóban végig jó kedvünk volt, szóláncot játszottunk, és énekeltünk. A GPS segítségével egyből odataláltunk a helyszínre. Csak úgy pörögtek az események. Porta, személyi igazolvány ellenőrzés, betessékelés egy kávézószerű helységbe, majd érkezik egy csinos, alig 20 éves hölgy, adatlappal a kezében. Csodálkoztam, hogy a tinik egyből letegezve üdvözöltek és minden tennivalót tegezve közöltek. Nekem ez persze nem ment. Ők tegeztek minket, én magáztam őket!

50 milliós 2 És milyen szerencsénk van? Mi lehetünk a következő játékos jelöltek, mivel nem volt senki előttünk. Lena keze, lába járt, kissé izgatott volt. Körülöttünk senki, így nézelődhettünk volna egy kicsit, de már jöttek értünk, hogy irány a kérdezős szoba. Lenát leültették egy olyan kanapéra, amelyet a kamera nem lát. Kézfogás, bemutatkozás, helyfoglalás után kamera bekapcsol, ami veszi minden mozdulatunkat. Hűha, már az én adrenalin szintem is emelkedik. Bent a szobában egy lezser fiatalember és egy hölgy fogadott némi unalommal. Ki tudja hányadik napja ismételgetik a jelentkezők felvételeit? Máris élesben meséltünk magunkról és az egymással való kapcsolatunkról.

Krisz nagyon frappánsan beszélt rólam, tetszett, még én sem ismertem ilyen oldaláról. A következőkben elmagyarázták a játék lényegét és elkezdtük a mini játékot. Az asztalra ragasztva négy ponton nagy körcímke, ez a pénznyelő és 5 db 5 forintos, az ötven milliós jelképe. Mondták, hogy hangosan gondolkodjunk, beszéljünk közben egymással, mert ettől érdekes a műsor. Az első kérdés után volt még kettő, amire tudtuk a választ, nem veszítettük el a jelképes 50 milliót. Olyan 80%-os volt a teljesítésünk. Azon gondolkodtam, vajon elég lesz ez a játékhoz? Gyorsan elhessegettem a gondolatot. Nem könnyen osztogatnak manapság csak úgy 50 millákat, kellenek buta és még butább játékosok is. Miről fog írni a sajtó, ha nem mondunk bugyuta dolgokat?

Kész, ennyi. Még egy fotózás a sorszámmal, és tájékoztatnak, hogy a kiválasztás sok mindenen múlik. Több okos ember végignézi a felvételt, és dönt a pillanatnyi hangulata, az időjárás, és egyéb tényezők alapján. Ha e-mailt kapunk kb. 10 napon belül, akkor nem sikerült, ha viszont telefonálnak, akkor július végéig behívnak játszani.

E-mailt nem kaptunk, de nem is hívtak telefonon. Nem tudom miért állt le az 50 milliós játszma, azaz el sem kezdődött. De úgy érzem mégis nyertünk valamit: egy különleges élményt és sok tapasztalatot.

Vica

Ha megtetszett a blogunk, csatlakozz a Facebook közösségi oldalunkhoz, ahol egyéb érdekességeket is találsz és értesülsz a friss bejegyzésekről. Itt fenn, a jobboldali sávban lájkolással tudsz csatlakozni, vagy katt ide!

Szólj hozzá

játék család televízió Vica TV program