2014. jan 29.

Érints meg, kérlek!

írta: Régiségek blog
Érints meg, kérlek!

Élvezzük az életet 120 évig!  15. rész fiatal és öreg

Rose  Londonban  él, 86 éves, remekül néz ki,  energiával  és  élettel teli.  Élvezzük az életet 120 évig című  összegyűjtött írásaiban megosztja   tapasztalatait arról, milyen életformát követett, hogy  ezt a szép kort jó testi és lelki egészségben megérje

  A kisbabád  vagyok,  érints meg, kérlek! Szükségem van az érintésedre, nem is tudod, mennyire. Ne csak fürdess, pelenkázz és szoptass, Ringass is, puszild meg az arcomat,  cirógasd meg a testemet. Nyugtató, gyengéd érintésed biztonságot nyújt és szeretet ad.   A gyereked vagyok, érints meg, kérlek! Ha ellenállnék érintésednek, ha ellöklek,  légy állhatatos. Találd meg a módját , hogy megérints. Jóéjszakát ölelésed megédesíti álmomat. Nappali ölelésed elárulja, mit érzel irántam valójában.   Tizenéves vagyok, érints meg, kérlek! Ne hidd, hogy azért, mert majdnem felnőtt vagyok, Már nem kell, hogy törődj velem. Szükségem van ölelő karodra, bársonyos  hangodra. Amikor az út göröngyössé válik, a bennem lévő gyermek még mindig  téged akar.   A barátod vagyok, érints meg, kérlek! Semmi sem mutatja jobban törődésedet, mint egy meleg ölelés. Ha szomorú vagyok, egy gyógyító érintés azt jelenti, hogy szeretnek, és nem vagyok egyedül. Talán  tőled kapom az egyetlen vigasztalást.   A szerelmed  vagyok, érints meg, kérlek! Azt gondolhatod, hogy elég csupán a szenvedélyed, Pedig csak a karjaid  tarthatják vissza a félelmeimet. Szükségem van gyengéd, megnyugtató érintésedre, Hogy tudjam, azért szeretsz, mert én, én vagyok.   Felnőtt gyereked vagyok, érints meg, kérlek! Van már saját családom talán, Mégis szükségem van Anyu, Apu karjaira, ha valami fáj. Szülőként  másként látom már a világot, többre értékellek.   Öreg szülőd vagyok, érints meg, kérlek! Érints meg úgy, mint amikor fiatal voltam. Fogd meg a kezem, ülj közel hozzám, adj erőt! Melegítsd meg fáradt testemet a közelségeddel. A bőröm elnyűtt és ráncos, mégis simogatásra vágyik. Ne félj, csak érints meg! Rose

 öreg és fiatal   

Szólj hozzá

szeretet ölelés öregség nyugdíjas nagyszülők unoka időskor Rose lrintls