2015. jún 17.

Így lett a lájkokból barátság

írta: Adam G. Steve
Így lett a lájkokból barátság

kagyló

Szerintem vannak pozitív, jó véletlenek az életben. Vagy a véletlenek mindig pozitívak?

A napokban új ismerősre, barátra találtam. Gondolom mondhatom ezt, illetve gondolhatom ezt bátran. Valamikor év elején figyeltem fel a Régiségeknek  blog facebook oldalára. Egy-két lájk, és azt vettem észre, hogy minden nap vissza-vissza térek. Sőt egy idő után alig vártam a rejtvényeket. Új feladat, agytorna az én nyugodt kis életemben. Jobban kitárult a világ előttem, én meg kinyitottam az ablakom, hogy még jobban lássak, és áradjon be a sok információ.

Majd azt vettem észre, hogy amikor a  facebookon reggeli kávéra, teára lettem invitálva, szívesen fogadom. Sőt, meghívtam a Régiségek kedvelőit én is egy reggeli, különleges teára. Azután elkezdtem fotózni tudatosan a megfőzött napi betevőmet, hogy a Régiségeknek oldalán  megjelenjen. Addig is készítettem képeket a főzömről, mert nagyon szeretek főzni, de a képek addig még csak az én gépem mappáiban gyűltek.

Bátor gondolat, vagy talán egy sugallat: nekem ismerkedni kell! Így történt, hogy felvettem a kapcsolatot a Régiségekkel és ezzel elindult valami. Napi kapcsolat, ismeretség, sőt barátság! Nekem ez a valami kedvemre való.

Tisza 2

Hétvégén, a rekkenő melegben a Tisza partján voltunk fürdeni. Napsütés, folyó, kellemes lágy szél, hajó, homok, kagyló és ezek a gondolatok a fejemben. Boldog vagyok, és ez nem semmi.

Vica

Ha megtetszett a blogunk, csatlakozz a Facebook közösségi oldalunkhoz, ahol egyéb érdekességeket is találsz és értesülsz a friss bejegyzésekről. Itt fenn, a jobboldali sávban lájkolással tudsz csatlakozni, vagy katt ide:

https://www.facebook.com/pages/R%C3%A9gis%C3%A9geknek/252125871499192

Szólj hozzá

boldogság fürdés harmónia kánikula Tisza Vica