2018. okt 03.

Kimerültség és fáradtság ellen természetes anyagokkal

írta: Adam G. Steve
Kimerültség és fáradtság ellen természetes anyagokkal

Így támogathatjuk szervezetünk energia-anyagcsere folyamatait

Mivel életem olyan szakaszához érkeztem, amikor eddig nem tapasztalt bajok kezdenek jelentkezni, jónak láttam elmenni a háziorvosomhoz. Amikor előadtam neki hogy enervált vagyok, lassú és állandóan fáradt, kimerült, szokatlan terápiát ajánlott. A gyógyszeres szekrényéből elővett egy nagyobbacska dobozt és a dobozból egy ismertetőt húzott elő. Olvassa el -mondta-, nagyon ajánlanám ezt az étrend-kiegészítőt a panaszaira!  

A dobozon a felirat: Bio-Quinone Q10 Super 30 mg. Az étrend-kiegészítő  koenzim Q10-et és C vitamint tartalmaz. Nahát! Növeli az energiaszintet? Ez kell nekem, mert kezdek enervált csigához hasonlítani! Hozzájárul a fáradtság és kimerültség-érzet csökkentéséhez? Ez áll fenn nálam is. Előnyös azok számára, akik koleszterin csökkentőt szednek? Hát ez az! Bizony hogy szedek szimvasztatin tartalmú gyógyszert! Jobban működik tőle a szívem? Hát szó mi szó, ráfér a serkentés... A vérnyomás normalizálását segíti? Hadd jöjjön és segítse! És belevágtam, elkezdtem szedni a kis zselés kapszulákat. Ártani már biztosan nem árt, lássuk fog-e használni?

 

Nagyon figyeltem magam, lestem-vártam a hatást. Egy hónap múltán azon kaptam magam, nekifogok egy alaposabb takarításnak. Sőt, el is végeztem anélkül, hogy félig belehaltam volna. Nocsak? Működik a dolog? Na jó, nem kiabáljuk el... várjunk még a dicsérettel! Aztán a barátnőim hívására felmentünk Pestre kicsit múzeumozni, nézelődni. Csodák csodájára végig bírtam menni velük, nem üldögéltem a padon, mentem és kész. Tehát igaz amit az ismertető írt: támogatja a szervezet energia-anyagcsere folyamatait. 

 

Követem a termékismertető tanácsait is, miszerint:  A Pharma Nord étrend-kiegészítőjének szedése nem helyettesíti a kiegyensúlyozott, vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az én esetemben ez a cukor-diéta miatt nagyon behatárolt. Tehát a szénhidrátok csökkentésével, a rostok növelésével tudom szinten tartani a vércukromat. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a fehér kenyér helyett teljes kiőrlésű kenyeret eszem (de azt is keveset!), nagy hangsúlyt helyezek a gyümölcsök fogyasztására, a zöldségfélék gyakori étrendbe iktatására, és természetesen a jóféle húsokról sem mondok le. Így aztán a helyes táplálkozás, az étrend-kiegészítő szedése és a naponkénti séta segít abban, hogy idősként is jól érezzem magam a bőrömben.

Mivel fiatalabb már nem leszek, úgy érzem, megmaradok ennél a készítménynél. Használom és próbálom a segítségével a legjobbat kihozni magamból, remélve a további kedvező hatást. Talán akkor így idősként sem kell kényszerű szobafogságban élni!   

 Elena

                                                                                                                                             szponzorált tartalom

Szólj hozzá