2018. feb 14.

Az orchidea, a virágok királynője, misztikus erővel bír

írta: Régiségek blog
Az orchidea, a virágok királynője, misztikus erővel bír

 

Miért is szeretjük mi nők az orchideát?

 

Orchideát kapni felemelő érzés. Ezt a virágot nem minden alkalomra lehet ajándékozni, ez a virág maga a szépség, a finomság.

 

Orchideát annak ajándékozunk, akit nagyon szeretünk, legyen az családtag, rokon, barát vagy jó ismerős, vagy szerelmesek vagyunk bele. Számomra ez a virág misztikus erővel bír, a legszebb, a legtöbb érzést kifejező.

 

 

Csodálatos és egyszerre gyönyörű is. Nem hiába nevezik a virágok királynőjének.  Számtalan színű és formájú orchidea virággal találkoztam, gyakran nézegetek képeket az interneten, csak úgy magam szórakoztatására.

 

 

A színét tekintve a fehértől, a církáson keresztül egészen a püspökliláig, minden féle színben pompázik. A fehér nekem a tisztaság jelképét jelenti, a cirkás a mindenséget, a püspöklila a tiszteletet.  Amikor páromtól kaptam fehér színben cserepes orchideát gyönyörű dekor csomagolásban, úgy éreztem, hogy azt tiszta, őszinte szeretettel adja és valami hatalmas kedvesség, ragaszkodás is volt benne.  

 

 

Édesanyámnak nevenapjára a lila szint választottam, mert tisztelem és szeretem és hálás vagyok neki. Ha vendégségbe virágot szeretnék vinni, akkor választom a sárgát, a cirkásat, bordót  és azok közül is a különleges formájúakat

 

 

Alakját tekintve, néha eltűnődöm, és próbálom kitalálni, mit látok ott legbelül, a virág szívében. Néha egy balerinát fedezek fel, olykor állatokat, néha pólyás babát. Számomra ez a virág különlegessége.

 

 

Az orchidea virágnévből már keresztnevet is bejegyeztek, úgy, mint a többi virágnévből, mint a Viola, Rózsa, Jázmin, vagy a kevésbé ismert Iringó, Imola.  A virágnevekből alkotott nevek számomra olyan különlegesek, a női nem szépségét, illatát, eleganciáját fejezi ki.

 

 

Nekem az orchidea a szeretet és a szerelem jelképe és gondolom sok hölgy így van ezzel. Ezért szeretek orchideát kapni ajándékba. 

     Vica               

                   A felvételeket készítette: Papa Stefano

 

Szólj hozzá