2018. aug 22.

Vitaminbomba az egészségemért

írta: Adam G. Steve
Vitaminbomba az egészségemért

Immunrendszerünk támogatása Bio Szelénium 100 + Cink + Vitaminok- kal

 

Ahogy telnek, múlnak az évek egyre többet szükséges foglalkoznunk magunkkal, egészségünkkel. Én is így teszek, amikor vitamin kúrát tartok.

Nálam a vitaminkúra azt jelenti, hogy ilyenkor étrend kiegészítőkhöz nyúlok, mert abban koncentráltabban megtalálhatóak a vitaminok és ásványi anyagok. Szervezetünk nagyon meghálálja, ha néha-néha többet törődünk vele.

Arcunknak bőrtáplálás, hajunknak balzsam, szervezetünknek vitaminra is szüksége lehet ahhoz, hogy szervezetünk a legnagyobb rendben működjön. Mivel testünk már sokat dolgozott, itt az ideje, hogy kicsit besegítsünk és visszapótoljunk azt, amit felhasználtunk.

 

A regenerálás többféle képen történhet, van aki sportol, van aki életmódot vált és van, aki vitaminokkal segít a saját gépezetének felújításában. Én mindhárom módszert alkalmazom egyszerre. A sport mellett (úszás, biciklizés, gyaloglás) könnyű vegyes étrenddel és a Bio Szelénium 100+Cink+Vitaminok-kal turbózom és segítem szervezetem regenerálását. Ez a vitamin komplex ideális antioxidáns és immunvédő tabletta a benne található cinkkel, az A-, B6-, C- és E- vitaminokkal kombinálva.

A szelén hozzájárul az immunrendszerünk és a pajzsmirigyünk normális működéséhez, a haj és a körmök jó állapotának fenntartásához, és a férfiaknak is jót tesz, mivel támogatja a spermiumok képződését. A cink többek között fontos a jó látás megőrzéséhez, a sav bázis egyensúlyunk fenntartásához és szellemi képességeinket is karban tartja.

Nagyon kedvelem a Pharma Nord termékeket azért is, mert glutén és laktóz mentesek, diétámban könnyen beillesztettem. Tetszik, hogy a termékek különböző kiszerelésekben kaphatók. Amikor rátaláltam és csak kipróbálni akartam, akkor a kisebb kiszerelést, a 30 darabosat választottam, de létezik 60  és 120 darabos, gazdaságos csomagolásban is.

Amióta ezt a vitamin komplexet szedem, tele vagyok energiával. Javult az általános közérzetem, energikusabb vagyok és a hangulatom is kiváló. Remélem, a betegségek is elkerülnek, de ha mégis beteg leszek, remélem könnyebben megbirkózom a bajokkal.

A napi egy szem tablettával hozzájárulok szervezetem egészséges működéséhez, és besegítek a normál energiatermelő folyamatokba. Ennek családom is roppant örül, mert egy életvidám nagymamával boldogság az élet.

Egészséged csak egy van, viseld gondját, meghálálja!

    Vica

 

 

Szólj hozzá