2022. okt 15.

Szerencsés vagyok

írta: Lujza65
Szerencsés vagyok

Minden  nézőpont  kérdése

pexels-jill-wellington-413735.jpg

Meg vagyok győződve arról, hogy szerencsés vagyok, akár apróbb, akár nagyobb ügyekről van szó.

Apró ügynek tekinthető-e például, ha az ember megpillantja élete szandálját? Mert ez történt egy augusztus közepi estén a buszmegállóban. Mégpedig sok bosszankodás után, jóra fordítva a besavanyodott napot. Nem mertem megszólítani a szandál fiatal tulajdonosát, de ő is felszállt, és a szinte üres buszon mellém ült. Ezt jelnek tekintettem, és megkérdeztem, hol vásárolta a szandált. A válaszból ki tudtam hámozni az üzletlánc nevét, másnap pedig elmentem a lánc egyik közeli boltjába. A keresett szandálból egyetlen pár volt, túl nagy és – bár a nyár végi vásár megkezdődött - hihetetlenül drága. A hét végén forgattam a fejemben a dolgot, meggyártottam hozzá az ideológiát és a következő héten nekiindultam újra. A harmadik üzletben ott volt álmaim szandálja, utolsó pár, megfelelő méretben és a készletkisöprési akcióban immár a múlt heti ár felére leértékelve.

szandi.jpg

Kép forrása: saját felvétel

Itt van azután a repülőjegyek – szintén friss – története. Hazalátogat hozzánk az ifjabbik gyermekünk, és vele együtt utazunk a másik gyermekünk családjához. Alig hittem el, hogy percek alatt sikerült ugyanarra a repülőjáratra helyet foglalni, amelyikre az ifjabbik gyerekünk hónapokkal korábban kötötte le a helyét.

Amilyen sikeresen indult ez a nap a helyfoglalással, úgy folytatódott: egy barátnőmnek köszönhetően megnézhettünk egy könyvgyűjteményt, hagyatékot, és választhattunk belőle. A hátsó sorból ezt az 1946-os kiadású  Hatévesek lettünk című kötetet húztam ki:

hateves.jpg

Kép forrása: saját felvétel

A mai délelőttöt meddő fűszerkeresgéléssel töltöttem a családlátogatás miatt (vagyis próbáltam beszerezni azokat a fűszereket, amiket a fiamék kértek) – viszont gyönyörű szőlőt és körtét találtam akciósan. És még a nyomtató is magához tért! Mert a Windows 11-et nem szerette, az utóbbi időben csak többszöri kísérletre nyomtatott – de ma végre úgy működött, ahogy kell: egy kattintásra.

Minden nap történik érdekes és szerencsés dolog. Ha a nap nem kínál újabb kis csodát, arra még mindig gondolhatok, milyen szerencsés vagyok, hogy be tudom gombolni a ruhámat. Hiszen volt idő, amikor nagyon nehezen ment ez, annyira fájtak a kéz-ízületeim.

Általában igyekszem úgy szemlélni az eseményeket, hogy abból a nap végén pozitív egyenleggel jöjjek ki. Erre a mai helyzetben mindennél inkább szükségünk van. Ha sokat gyakorolja az ember, előbb-utóbb - szinte észrevétlenül - sikerülni fog!

Első kép forrása: Pexel, Jill Wellington

Lujza

 

Látogass el közénk, blogunk

  facebook csoportjába,  

ahol reggel és este is valami érdekessel várjuk követőinket, kedvelőinket. 

Iratkozz fel blogunk

VIDEÓ CSATORNÁJÁRA is,

hogy értesülj legújabb videóinkról!

Szólj hozzá

vásárlás könyv szandál szerencsés Lujza