2023. júl 06.

Egy friss nyugdíjas első hónapja nyugdíjban

írta: Régiségek blog
Egy friss nyugdíjas első hónapja nyugdíjban

Új társaság, új elfoglaltságok
greti1.jpeg

Amikor már belátható közelségbe került a nap, amikor megszerzem a nyugdíj-jogosultsághoz szükséges szolgálati időt, számoltam a napokat, ”vágtam a centit”, azonban egyre erősödött bennem az aggodalom, vajon mivel fogom kitölteni a felszabaduló időt.

Hiszen itt vagyok a munkahelyemen délelőtt 10-től este 6-ig, szinte semmire nincs időm sem előtte, sem utána. Mihez kezdek majd a hirtelen rám szakadt szabadsággal?

Megijedtem, mint egy papagáj, ha nyitva hagyják a kalitka ajtaját.  Mi lehet azon kívül? Így „ráhúztam” még másfél évet, dolgoztam tovább nyugdíj mellett.

Olvastam, hogy aki nyugdíjba vonul, annak legyen hobbija, legyen kiterjedt baráti köre – nekem meg egyik sincs. Ó jaj!  Jön a depresszió, tévé, elhízás!!

Meg hát ideológiát mindig lehet gyártani: jól jön a plusz kereset, a gyerekemnek besegítek a lakásvásárlásba, (persze ezt nem ő kérte).

Bika jegyű vagyok, aki tudvalévőleg nagyon nehezen változtat, így most is a sors lépett helyettem: a munkahelyemnél tulajdonosváltás történt, így a cég központja sorban átvette pénzügyekkel kapcsolatos feladataimat.

greti3.jpg

Az utolsó 3 hónapban már csak napi 4 órában dolgoztam. Akkor  megkerestem egy régi, kedves kolléganőmet, akiről tudtam, hogy egy életvidám (persze csupa nőkből álló) társaság veszi körül és elkezdtem csatlakozni hozzájuk. Szerencsémre szeretettel fogadtak, együtt járunk vízi tornára, utána kártyázunk, alkalmanként együtt megyünk moziba.

Városom művelődési háza vetélkedő felhívást tett közzé Gárdonyi Géza élete és munkássága címmel. Úgy éreztem, ez egy olyan hasznos elfoglaltság, amely által csak több lesz az ember.

Megpróbáltam saját csapatot szervezni, de nem sikerült, a művelődési ház nyugdíjas klubjának csapata viszont „befogadott”. Erről majd legközelebb írok.

Aggodalmaim dacára az első nyugdíjas hónapom végül is jobban alakult, mint gondoltam.

 A fotók saját felvételek

Gréti

 

Szerzői jogvédelem

Tilos a Régiségeknek blogban megjelent írásokat, recepteket, fotókat és videókat a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény értelmében máshol közzétenni és sajátként feltüntetni. Az írások, fotók és videók a bloggerek szellemi tulajdonát képezik, miként a képek is, amennyiben más forrás nincs feltüntetve. Írásaink csak linkként használhatók fel, mely az eredeti forráshoz vezet !!!!

 

Látogass el közénk, blogunk

  facebook csoportjába,  

ahol reggel és este is valami érdekessel várjuk követőinket, kedvelőinket. 

Iratkozz fel blogunk

VIDEÓ CSATORNÁJÁRA is,

hogy értesülj legújabb videóinkról!

      

 

 

Szólj hozzá

kártya szabadidő nyugdíjas Gréti vizi fitnesz